Forum dyskusyjne: W jakie GRY obecnie pykacie?

Przejdź do strony: 1 ... 18 19 (ostatnia)
W jakie GRY obecnie pykacie?
Autor posta Treść posta  
Ja teraz przechodzę Half-life, potem zabiorę się za oba dodatki do niego ;) Drugą część już dawno ukończyłem to teraz trzeba przejść i pierwszą :P  
Aktualnie pykam w niesławnego Infamuse2 i czekam tylko na deus ex:hr  
"Fable III".  
Ja obecnie gram w Resident Evil 5, Juiced 2 Hot import Nights i Colin Mc Rally DIRT 2  
Battlefield bad company 2, Company of heroes (tylko online), wiedźmin 2 (again)  
to ja dodam cos od siebie : gram systematycznie w DOTE , polecam kazdemu kto lubi trudna gre :) poczatek moze czlowieka zrazic ale jak juz polapiecie sie (kolo 3 miesiecy gry) to poczujecie przeolbrzymia satysfakcje w mordowaniu innych graczy. Gram od ponad 6 lat i gra nadal cieszy i to jak.
ponadto bnylem na l4 i mialem sporo wolnego wiec gram/gralem w ostatnich dniach
Mortal Kombat (ps3) najnowsze - bardzo polecam ,poczulem sie jak keidys grajac w mk1 na amidze . Jak na bijatyke nawet jest fabula i gra dosyc dluga , walka z ostatnim bosem Shao Khanem bardzo wymagajaca :) goraco polecam.
Fight Night Champion - bardzo udany box, w sumie pierwszy ktory gralem od wielu lat ( NES - Super Punch Out) , gra dosyc trudna , wymagajaca, nie zrecznosciowa. Bardzo wazna strategia i timing . Gre ukonczylem w 2 dni.
Systematycznie od 2 tygodni gram w Buzz - Polskie Łamigówki - bardzo polecam , do gry z żona, dziewczyna , przyjaciółmi . Mozna sie naprawde niezle bawic. Z poczatku myslalem , ze pytania beda bardzo proste, jednak po 1 grze zrozumialem w jakim bylem bledzie. Pytania sa rozne, przerwaznie trudne bardzo trudne, Duzo widac , ze przetlumaczone profesjonalnie z ang na pol. A to dlatego , ze np. nie znam prezenterow tv amerykanskich stacji czy doklladne losy i hostorie zawodnikow futbolu amerykanskiego czy baseballu z lat 80 :) ale konkurencji jest duzo i pytan takze, warto !